Każda gmina stara się wypromować swoje tereny i zainteresować mieszkańców sprawami ważnymi dla lokalnej społeczności. Brwinów może pochwalić się w tych działaniach wyjątkowymi sukcesami. Gazeta „Dziennik Gazeta Prawna” wyróżniła gminę w konkursie Samorządowy Lider Komunikacji i Promocji. Doceniona została kampania urzędu, w którym zostały wykorzystane znane w internecie memy.
- Kampanię internetową „Okna same się nie umyją – memy jako narzędzie promocji gminy Brwinów” została zrealizowana w 2022 roku. Poprzez obrazki połączone z chwytliwym sloganem (m.in. „Okna same się nie umyją”, „Sztuka sztukaterii”, „Wiek to tylko liczba”, „Zaczęły się schody”) internauci zaglądający na stronę społecznościową na Facebooku mieli okazję poznać w żartobliwej formie detale zrewitalizowanego pałacu w Brwinowie jeszcze przed jego oficjalnym otwarciem – możemy przeczytać na stronie urzędu gminy.
Memy dotyczące remontu pałacu spodobały się mieszkańcom tak bardzo, że z czasem zaczęły powstawać, i były publikowane w mediach społecznościowych urzędu, obrazki związane z innymi obiektami w mieście, między innymi strażnicą OSP w Mosznie czy parkiem miejski.
Samorządowi gratulujemy wyróżnienia w konkursie. Pomysł z memami okazał się nie tylko innowacyjny, ale przede wszystkim zaangażował mieszkańców gminy i zainteresował ich sprawami bieżącymi w ich okolicy.
Napisz komentarz
Komentarze