Powiat Pruszkowski wychodząc na przeciw oczekiwaniom mieszkańców proponuje nową usługę InPost Urząd 24, która pozwala w prosty sposób usprawnić obieg dokumentów między mieszkańcami a urzędem, zwłaszcza w obecnej sytuacji, kiedy nie można – przy pomocy Elektronicznej Platformy Usług – uniknąć tradycyjnej wymiany dokumentów.
Chodzi m.in. o sprawy związane z zarejestrowaniem bądź wyrejestrowaniem pojazdu, wydaniem lub wymianą dokumentów komunikacyjnych (dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu oraz tablicy rejestracyjnych), wydaniem profilu kandydata na kierowcę (PKK) czy zbyciem lub nabyciem pojazdu.
Aby załatwić sprawę urzędową w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie przy pomocy Paczkomatu InPost, wystarczy wejśc na stronę https://inpost.pl/urzedy24, wypełnić formularz i zanieść dokumenty do wybranego przez siebie Paczkomatu na terenie miasta. Dokumenty od urzędu można odbierać z Paczkomatu, który znajduje się przy wejściu „A” Starostwa Powiatowego w Pruszkowie przy ul. Drzymały 30.
Czytaj także: Co z pruszkowskimi dechami?
Źródło: http://www.powiat.pruszkow.pl/
Napisz komentarz
Komentarze