Reklama

InPost Urząd 24 – nowa usługa

InPost Urząd 24 – nowa usługa

Autor: Fot.http://www.powiat.pruszkow.pl

Powiat Pruszkowski wychodząc na przeciw oczekiwaniom mieszkańców proponuje nową usługę InPost Urząd 24, która pozwala w prosty sposób usprawnić obieg dokumentów między mieszkańcami a urzędem, zwłaszcza w obecnej sytuacji, kiedy nie można – przy pomocy Elektronicznej Platformy Usług – uniknąć tradycyjnej wymiany dokumentów.

Chodzi m.in. o sprawy związane z zarejestrowaniem bądź wyrejestrowaniem pojazdu, wydaniem lub wymianą dokumentów komunikacyjnych (dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu oraz tablicy rejestracyjnych), wydaniem profilu kandydata na kierowcę (PKK) czy zbyciem lub nabyciem pojazdu.

Aby załatwić sprawę urzędową w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie przy pomocy Paczkomatu InPost, wystarczy wejśc na stronę https://inpost.pl/urzedy24, wypełnić formularz i zanieść dokumenty do wybranego przez siebie Paczkomatu na terenie miasta. Dokumenty od urzędu można odbierać z Paczkomatu, który znajduje się przy wejściu „A” Starostwa Powiatowego w Pruszkowie przy ul. Drzymały 30.
 

Czytaj także: Co z pruszkowskimi dechami?


Źródło: http://www.powiat.pruszkow.pl/

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Komentarze
Reklama
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w powiecie piaseczyńskim.
Najciekawsze wiadomości z przegladregionalny.pl znajdziesz w Google News!
 
Reklama
Reklama