W związku z dużą liczbą zachorowań na COVID-19, Urząd Miasta Grodzisk Mazowiecki od poniedziałku przejdzie na pracę zdalną.
Koronawirus nie odpuszcza. Od wczoraj w całej Polsce obowiązują nowe obostrzenia, ponownie zamknęły się salony kosmetyczne, niektóre sklepy wielkopowierzchniowe czy obiekty sportowe. Podczas czwartkowej konferencji minister zdrowia zaapelował również, aby firmy i instytucje w miarę możliwości przeszły na zdalny tryb pracy. Na takie posunięcie zdecydował się grodziski magistrat.
– Od dnia 29 marca 2021 r. w związku ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim wykonywać będzie zadania w sposób ograniczający bezpośrednią obsługę interesantów do niezbędnego minimum – poinformował urząd.
Urzędnicy proszą, by dokumenty i wnioski przesyłać pocztą (Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, ul. T. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Maz.), za pośrednictwem platformy ePUAP lub wrzucać do skrzynki podawczej ustawionej przed wejściem do Sali Obsługi Mieszkańca w głównym budynku magistratu. W celu załatwienia sprawy powinniśmy również kontaktować się telefonicznie pod numerami 22 755 55 34 lub 22 755 20 16 w godzinach pracy urzędu, czyli w poniedziałki w godz. 9:00-18:00, wtorki, środy i czwartki w godz. 8:00-16:00, zaś w piątki w godz. 8:00-15:00. Kasa Urzędu Miejskiego będzie nieczynna, opłat należy dokonywać przelewem na właściwy numer konta:
- 61 1240 6348 1111 0010 4058 8264 – opłaty skarbowe, zezwolenia, opłaty za użytkowanie wieczyste, podatki itp.)
- 49 1240 1037 1111 0010 5107 9773 – należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (śmieci)
Ograniczenia zostały wprowadzone również w funkcjonowaniu Urzędu Stanu Cywilnego, gdzie będą obowiązywać telefoniczne zapisy na wizyty. Wyjątek stanowią wizyty ws. wydania aktu zgonu.
Szczegółową listę telefonów, pod które powinniśmy dzwonić w naszej sprawie, znajdziemy na stronie internetowej magistratu.
Napisz komentarz
Komentarze