W ramach Programu Modernizacji Policji prowadzone są prace związane z rozbudową Komendy Powiatowej Policji w Pruszkowie. Pierwsze efekty działań są widoczne.
Głównym celem modernizacji jest stworzenie odpowiednich warunków do pracy dla funkcjonariuszy. Inwestycja związana z rozbudową pruszkowskiej jednostki ruszyła w 2019 roku. Etap ten był poprzedzony licznymi przygotowaniami. Konieczne było opracowanie projektu, uzyskanie wszystkich zgód i wyłonienie wykonawcy. Zadanie obejmuje modernizację komendy powiatowej i dobudowę skrzydła budynku wraz z garażem podziemnym.
Rozbudowa zakończona
Pierwsze efekty inwestycji są widoczne. W lutym br. do użytkowania oddano nową część budynku, która zyskała odpowiednie wyposażenie. Ten etap inwestycji obejmował, oprócz budowy nowego skrzydła, wykonanie łącznika w poziomie pierwszego piętra pomiędzy częścią istniejącą i projektowaną oraz zagospodarowanie terenu zewnętrznego. Nową część budynku uruchomiono 15 marca br.
Tym samym zwiększy się powierzchnia użytkowa komendy. Obiekt posiada odpowiednie parametry i spełnia wymogi bezpieczeństwa w zakresie przeciwpożarowym oraz higieny pracy.
Czytaj także: Czas na budowę nowej siedziby przedszkola
Stara część do remontu
Czas na kolejną odsłonę prac, które dotyczą starej części komendy powiatowej. Chodzi o powierzchnię ponad 3500 m2. – Po zmodernizowaniu i uruchomieniu całej jednostki polepszą się warunki pracy dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, jak również poziom obsługi interesantów Rozbudowa i modernizacja siedziby Komendy Powiatowej Policji na terenie powiatu pruszkowskiego przyczyni się do zwiększenia sprawności, skuteczności i efektywności policji, a tym samym znacząco wpłynie na poprawę bezpieczeństwa publicznego i obywateli – wyjaśniają funkcjonariusze.
Wartość całej inwestycji to ponad 33 miliony złotych.
Napisz komentarz
Komentarze