Sieć sklepów będzie nosiła nazwę „Dobre z Lasu”. Instytucja wraca do koncepcji, którą usłyszeliśmy już parę lat temu.
Lasy Państwowe chcą stworzyć własną sieć „Dobre z Lasu”. Mają do niej należeć punkty handlowe, gastronomiczne oraz noclegowe.
W asortymencie sklepów LP, klienci mogliby kupić dziczyznę i „inne dary lasu”. Takie informacje przekazywał cztery lata temu ówczesny dyrektor Lasów Państwowych Konrad Tomaszewski.
Lasy Państwowe z siecią sklepów, hoteli i bistra
Kilka lat temu pojawiły się pierwsze plany o otwarciu kilkunastu sklepów w LP. Oprócz małych sklepów miały powstać również punkty handlowe w galeriach wielkopowierzchniowych.
Na sklepach półkowych klienci mieliby znaleźć: przetworzy z dziczyzny na bazie tradycyjnych technologii, przetwory z grzybów, jagód, a także miód.
- Od dawna promujemy zdrową i ekologiczną żywność z polskich lasów. Sklep w budynku Dyrekcji Generalnej to był pilotaż. Udany! Dlatego uruchamiamy sklepy w całej Polsce – mówił Józef Kubica, P.O. dyrektora generalnego Lasów Państwowych.
W pierwszym etapie stworzenie takiej sieci miałoby pochłonąć 450 tys. złotych. Sklepy miałyby się pojawić w Katowicach, Krakowie i Szczecinie, jednak to, gdzie później będą powstawać punkty, będzie zależne od potencjału turystycznego oraz handlowego danego regionu.
Napisz komentarz
Komentarze