Jeśli chcemy, aby podróże WKD były zorganizowane bardziej „po naszemu”, mamy okazję poinformować o tym, jak oceniamy i czego oczekujemy od przewoźnika. Ankieta, która wkrótce będzie dostępna, pomoże dokonać oceny funkcjonowania WKD oraz pozwoli poznać uwagi samych podróżnych dotyczące oferowanych przez kolej dojazdową usług. Opinie i spostrzeżenia stanowić mają dla spółki źródło informacji i wskazać kierunek zmian jakości usług sugerowany przez samych podróżnych.
Ankieta zostanie zamieszczona na stronie internetowej wkd.com.pl. Istnieje także możliwość wypełnienia ankiety w formie papierowej, którą będzie można pobrać a po wypełnieniu złożyć w kasach biletowych WKD.
– Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniach, które jak co roku przeprowadzamy w pierwszym kwartale w ramach systemu zarządzania jakością. Ankiety dotyczyć będą oceny przez podróżnych m.in. naszej punktualności i częstotliwości, czy też obsługi osób z niepełnosprawnościami. Badania ankietowe w ubiegłych latach, poza ogólną oceną jakości obsługi, wskazywały na potrzebę zapewnienia, jak największej dostępności do biletów, czyli poprzez różnego rodzaju kanały sprzedaży, tak aby nabycie ich było jak najprostsze. I o to się postaraliśmy – mówi rzecznik WKD Krzysztof Kulesza.
Czytaj także: Szyny, które dzielą
Napisz komentarz
Komentarze