Celem kampanii Warszawskiej Kolei Dojazdowej, czyli „Alfabetu dobrych manier”, jest zwrócenie uwagi na zachowania współpasażerów, które sprawiają, że podróż pociągiem przestaje być komfortowa, a wręcz staje się uciążliwa i nieprzyjemna.
Komiks o dobrym zachowaniu
WKD zaprasza zwłaszcza młodych pasażerów do stworzenia własnego komiksu o dobrym zachowaniu podczas podróży transportem publicznym ze szczególnym uwzględnieniem WKD, przystanków i najbliższego otoczenia torowisk.
Celem konkursu jest popularyzacja wiedzy na temat Warszawskiej Kolei Dojazdowej oraz zaangażowanie najmłodszych poprzez zabawę w rozpowszechnianie informacji na temat kulturalnego zachowania podczas każdej podróży.
Komiks można wykonać dowolną techniką. W przypadku, gdy udział w akcji bierze osoba niepełnoletnia, karta konkursowa powinna być podpisana przez rodzica lub opiekuna wyrażającego zgodę na udział dziecka.
Zdjęcia komiksu w formacie jpg wraz z kartą konkursową należy przesłać do 13 lutego na e-mail [email protected] lub na adres Warszawska Kolej Dojazdowa, Wydział Marketingu i Reklamy, ul. Stefana Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.wkd.com.pl.
Napisz komentarz
Komentarze