Rozwiązanie ma na celu usprawnienie i przyspieszenie procedury oddawania odpadów. Bez zbędnych formalności i oczekiwania mieszkańcy będą mogli udać się do PSZOK-u. Najkrócej – ma być bezproblemowo. Bez żadnych zaświadczeń, deklaracji i innych dokumentów. Wystarczy mieć ze sobą kartę, dzięki której identyfikacja mieszkańca będzie szybsza. Zostawiamy odpady i załatwione.
Jak zdobyć kartę?
Aby uzyskać kartę, należy udać się do urzędu gminy Nadarzyn przy ul. Mszczonowskiej 24. Sprawą zajmuje się referat rolnictwa, ochrony środowiska i gospodarki, gdzie można załatwić sprawę. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 22 729 81 85 wew. 143 lub 147.
Każda karta ma przypisany indywidualny numer identyfikacyjny odnoszący się do danej nieruchomości. Co istotne, jest ona wydawana na czas aktywnej deklaracji. – Karty są bezpłatne i wydawane są w ilości jedna na posesję. W trakcie odbioru karty należy zapoznać się z regulaminem. Mamy nadzieję, że ten system ułatwi Państwu dostęp do gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na ulicy Turystycznej w Nadarzynie – podkreśla wójt gminy Nadarzyn Dariusz Zwoliński.
Z jednej strony rozwiązanie ma usprawnić proces oddawania odpadów, ale jest jeszcze inna istotna kwestia. Trzeba podkreślić, że wprowadzenie kart ma na celu poprawienie szczelności systemu. Dzięki nim będzie można weryfikować, czy odpady pochodzą od mieszkańców gminy.
Napisz komentarz
Komentarze