Redakcja: 12-13 października 2023 roku Izba Zbożowo-Paszowa będzie gospodarzem 63. edycji Europejskiej Giełdy Towarowej, która po raz pierwszy odbędzie się w Europie Środkowo-Wschodniej. Do wydarzenia pozostały 2 miesiące. Jak idą przygotowania?
M.P: Europejska Giełda Towarowa to jedno z największych wydarzeń branży rolno-spożywczej na świecie, a co za tym idzie to ogromne wyzwanie logistyczne. Mimo, że to już 63. edycja to po raz pierwszy odbędzie się ona w tej części Europy. To zasługa determinacji naszego zespołu i przedstawicieli firm członkowskich Izby Zbożowo-Paszowej. Wspólnie od wielu lat zabiegaliśmy o organizację tego prestiżowego wydarzenia w Polsce.
Redakcja: I kiedy się udało?
M.P: Pozytywną decyzję otrzymaliśmy w 2019 roku. To duży wyraz zaufania partnerów z europejskiego Konsorcjum ECE dla naszej Izby, ale także dowód, że dynamicznie rozwijający się polski rynek rolno-spożywczy znajduje się w centrum zainteresowania ekspertów, inwestorów i przedsiębiorców z całego świata. To czego potrzebujemy to większej odwagi w dyplomacji i promowaniu naszych dokonań.
Redakcja: Ile osób już się zarejestrowało?
M.P.: Przekroczyliśmy już 1200 zgłoszeń. Zainteresowanie wydarzeniem jest ogromne. Podczas ostatniej edycji, która odbyła się w Walencji, wystawcy dokonali rezerwacji całej przestrzeni targowej w hali Expo, co wróży dobrą frekwencję. Spodziewamy się obecności blisko 3000 osób na części targowej, która odbędzie w hali EXPO XXI w Warszawie oraz ponad 500 na Gali Dinner, która odbędzie na warszawskim Torze Wyścigów Konnych na warszawskich Służewcu. Rejestracja jest otwarta do 10 października, choć na wieczorną galę liczba miejsc jest ograniczona.
Redakcja: Kto weźmie udział w wydarzeniu?
M.P: Wydarzenie adresujemy do wszystkich uczestników rynku – zarówno podmiotów branży rolno-spożywczej, rolników, ale także pasjonatów. Zależy nam na tym, by rozwijać wymiar networkinowy – tak, by targi stanowiły świetną okazję do nawiązania cennych relacji biznesowych. Dla Izby Zbożowo-Paszowej to będzie niepowtarzalna szansa, by zaprezentować potencjał naszego krajowego sektora.
Redakcja: Nie pozostaje nam nic innego jak śledzić dalsze losy przygotowań, zachęcić naszych czytelników do udziału w wydarzeniu i trzymać kciuki za jego powodzenie.
M.P.: Dziękujemy i oczywiście zapraszamy. Jestem przekonana, że zarówno część targowa i networkingowa dostarczą uczestnikom nie tylko cennych kontaktów, ale też niezapomnianych wrażeń.
W gronie partnerów wydarzenia znalazły się firmy takie jak: AVES, Bunge, Cefetra, Control Union, Hydrostat, Peterson, Thegra Poland oraz Cargill, SGS i ED&F MAN. Portal farmer.pl, Portal Spożywczy, Agrokonsument objęły wydarzenie patronatem medialnym.
Rejestracja: https://ece-warsaw2023.eu/
Napisz komentarz
Komentarze