Zmiana w regulaminie wydawania Pruszkowskiej Karty Mieszkańca. Dokument będzie ważny przez trzy lata.
Dzięki Pruszkowskiej Karcie Mieszkańca można otrzymać zniżki w wielu punktach usługowych, a także skorzystać z ulg w ramach programu Warszawa+. Wnioski o jej wyrobienie można składać w Urzędzie Miasta oraz na pływalni Kapry. Warunkiem otrzymania karty jest zamieszkiwanie na terenie Pruszkowa oraz rozliczanie podatku dochodowego w Urzędzie Skarbowym w Pruszkowie.
W czerwcu w programie zaszła istotna zmiana. Karta Mieszkańca Pruszkowa wydawana jest na okres trzech lat. Nie oznacza to jednak, że po upływie tego czasu trzeba składać kolejny wniosek o wydanie dokumentu. Wystarczy przedstawić formularz PIT za ostatni rok z potwierdzeniem złożenia w pruszkowskim Urzędzie Skarbowym i adresem zamieszkania na terenie Pruszkowa, a jej ważność zostanie przedłużona o trzy lata.
Karta na trzy lata
- Artur Szpuda
- 26.06.2019 04:03
Autor: Fot. Urząd Miasta Pruszkowa
Data dodania:
26.06.2019 04:03
KATALOG FIRM
Przejdź do kategorii
Budownictwo, dom i ogródFinanseGastronomia i cateringKultura i SztukaKomunikacja i TransportKomputery i InternetZdrowieAgencje marketingowe & ReklamaMotoryzacjaSalony kosmetyczne, fryzjerEdukacja - przedszkola, szkoły, zajęcia dodatkoweHotelarstwo - noclegi, sale, przyjęciaSport & rekreacjaTurystykaMedia lokalneGalerie HandloweUsługiReklama
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w powiecie piaseczyńskim. |
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze