Reklama

Rozbudowa grodziskiej podstawówki coraz bliżej

Rozbudowa grodziskiej podstawówki coraz bliżej

Grodziski magistrat otworzył oferty w przetargu na rozbudowę Szkoły Podstawowej nr 1 im. Henryka Sienkiewicza przy ul. Bartniaka. Jedna z firm złożyła propozycję, która mieści się w budżecie miasta przeznaczonym na ten cel. Kiedy poznamy wykonawcę?

Grodziska podstawówka od dawna wymaga remontu. W obecnym budynku z trudem mieszczą się wszystkie klasy. Brakuje także nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych np. dostosowania placówki do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W 2019 roku podjęto pierwsze plany modernizacyjne szkoły. Ratusz ogłosił przetarg na przygotowanie dokumentacji projektowej.

Projekt zakłada dwa etapy wykonania prac. Budynek ma być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Mają zostać dobudowane sale lekcyjne, a klatka schodowa wykonana zgodnie z najnowszymi standardami przeciwpożarowymi.

Do przetargu na rozbudowę placówki zgłosiło się 8 firm, 1 ze złożonych propozycji jest najkorzystniejsza cenowo. Przypomnijmy, że urząd zamierza przeznaczyć na to zadanie 5 mln zł.

Firma WIG-DAR Dariusz Kozłowski z Grodziska Mazowieckiego zaproponowała niespełna 4,9 mln zł. Pozostałe oferty znaczenie przekraczają możliwości finansowe gminy. Jedna z ofert sięga prawie 8 mln zł.

Czytaj także: Kod kreskowy zamiast znaczka

Kiedy poznamy wykonawcę i kiedy mogłyby ruszyć prace?

– Musimy zweryfikować dokładnie wszystkie oferty. Wierzę, że na początku maja podpiszemy umowę z wybraną firmą. Zależy mi na tym, by remont szkoły w pierwszym etapie był prowadzony latem, tak aby we wrześniu uczniowie, nauczyciele i pracownicy mogli już pracować w lepszych warunkach niż dotychczas – tłumaczy w rozmowie z Przeglądem Regionalnym Grzegorz Benedykciński, burmistrz Grodziska Mazowieckiego.

Inwestycja ma być podzielona na dwa etapy. Jak dowiedzieliśmy się w magistracie, na drugi etap gmina przeznaczyła 3 mln zł. W ramach drugiego etapu zostanie przebudowana sala gimnastyczna. Po przeprowadzonych pracach w szkole pojawią się dodatkowe sale lekcyjne, zostaną zmodernizowane łazienki. W planach jest również gabinet pedagoga szkolnego, pielęgniarki, dodatkowe pomieszczenie szatni, pokój nauczycielski. Budynek zostanie ocieplony, a nowa część będzie miała prawie 500 metrów kwadratowych powierzchni użytkowej.

Jak czytamy na stronie Urzędu Miasta, zakończenie robót budowlanych ustalono na dzień 31 sierpnia 2022 roku.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się w powiecie piaseczyńskim.
Najciekawsze wiadomości z przegladregionalny.pl znajdziesz w Google News!
 
Pracownika Produkcji Pracownika Produkcji Konsorcjum Stali S.A., krajowy lider w branży wyrobów hutniczych i produkcji zbrojeń budowlanych POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO: PRACOWNIK PRODUKCJI PruszkówPraca zmianowa: tak, 3 zmianyMożliwa praca w godzinach nocnych: takTryb wypłaty: miesięcznaSystem wynagrodzeń: stała podstawa wynagrodzenia + premia za wynikiTwój zakres obowiązkówobsługa maszyn zbrojarskich,obsługa urządzeń transportu bliskiego.Nasze wymaganiadyspozycyjność,zaangażowanie w pracę.Mile widzianeuprawnienia do obsługi suwnic oraz wózków widłowych.To oferujemyumowę o pracę - składki odprowadzane od całości otrzymywanego wynagrodzenia,szkolenia do wykonywanej pracy,prywatna opieka medyczna,posiłki regeneracyjne w okresie od 01 listopada do 31 marca,dofinansowania urlopowe,dodatki świąteczne,niskooprocentowane pożyczki z ZFŚS.Benefityprywatna opieka medycznadofinansowanie szkoleń i kursówubezpieczenie na życiezniżki na firmowe produkty i usługispotkania integracyjneOsoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV na adres:   [email protected]ę o umieszczenie na CV następującej klauzuli. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Aplikacje niezawierające wymaganej klauzuli nie będą uczestniczyły w procesie rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Konsorcjum Stali S.A. z siedzibą w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 120. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Konsorcjum Stali S.A. zapewnia Sygnalistom następujące kanały składania Zgłoszeń Wewnętrznych: a) w formie e-maila na adres poczty elektronicznej: [email protected] b) w formie listu sporządzonego na papierze na adres pocztowy Konsorcjum Stali S.A. z siedzibą w Zawierciu, ul. Paderewskiego 120 42-400 Zawiercie skierowanego do Kierownika Biura Zarządu z dopiskiem „do rak własnych Kierownika Biura Zarządu”; c) osobiście przez spotkanie z Kierownikiem Biura Zarządu lub Członkiem Zarządu; Uproszczona procedura przyjmowania zgłoszeń naruszeń prawa od Sygnalistów wraz z klauzulą informacyjną znajduje się w linku https://www.konsorcjumstali.pl/kategorie/procedura-przyjmowania-zgloszen-od-sygnalistow.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz  tutaj. 
Reklama
Reklama