Dokument ma uporządkować kwestie związane z reklamami i szyldami na wszystkich nieruchomościach w gminie. Będzie dotyczył każdego właściciela działki lub lokalu oraz wszystkich przedsiębiorców. Treść projektu uchwały można znaleźć na stronach internetowych: www.bip.grodzisk.pl – zakładka „Planowanie przestrzenne” oraz www.planowanieprzetrzenne.grodzisk.pl Zamieszczono tam też prezentację pokazującą, jakie regulacje będą dotyczyły reklam i szyldów na budynkach oraz wolnostojących nośników reklamy na konkretnych przykładach – w formie graficznej. Każdy zainteresowany może składać uwagi do nowego projektu uchwały w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 kwietnia 2022 r., w następującej formie: osobiście w Kancelarii Urzędu Miejskiego, ul. T. Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim: ul. T. Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki lub przesłać drogą mailową na adres: [email protected]
Uwagi zostaną rozpatrzone przez Burmistrza oraz komisję gospodarki gminnej. Jeśli będzie to konieczne, wprowadzone zostaną poprawki do uchwały i projekt zostanie przekazany do Radnych do uchwalenia na kwietniową sesję Rady Miejskiej.
Napisz komentarz
Komentarze